کلبه تنهایی رویا
کلبه تنهایی رویا

 
درباره وبلاگ

 

موضوعات

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 236
بازدید کل : 192710
تعداد مطالب : 544
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1





 
ارامش ندارم.....

سایت عاشقانه ساکار

آرامشــی می خواهم ،
خلوتــی می خواهم ،
تــو باشی و من ..در کنار هـــــم …
تو ….
سکوت کنــی…
و مــن
گوش کنم

سایت عاشقانه ساکار

لعنت به این روزها !
این روزها که اسم دارند ، شماره دارند ، تعطیلی دارند ،
هفته و ماه و سال دارند ،
اما افسوس که روح ندارند …

سایت عاشقانه ساکار

تنـــد رفـتـه استــ ..
کــودکـی هـای مـن ..
با دوچـرخـه ی قــراضـه اش کـه همـیشــه ی خـدا…
پنـچـر بـود

آبروی دل

چقدر آبروی دلم را خریده اند این سه نقطه ها …

 

توقف زمان

زمـان همـه چیـز را حـل می کنـد
امـا انگـار سـاعـت دنیـا …
خـواب اسـت !

 



نظرات شما عزیزان:

amin.ali_ahvaz_6179
ساعت19:26---7 فروردين 1393
سلام

انشالله که شاد و تندرست باشید.

چرا این همه نا امیدی؟

چرا این همه بار منفی؟

امیدوارم که رو حیه ی مثبتی داشته باشید و آنکسی باشید که حدث میزنم.

سلام ما را به شهید همت برسانید.
پاسخ:سلام ممنون که بهم سر زدی تنهایی عذابم میده به پای کسی ماندم که ناجوانمردانه رهایم کرد ولی من هنوز منتظر وناباورم از رفتنش نمیدونم با کی منو اشتباه گرفتی ؟ ولی من لیاقت ندارم به شهدا سلام برسونم سلامتو دادم قاصدکها گفتم ببرن واسه شهید همت برام دعا کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






جمعه 23 اسفند 1398برچسب:, توسط رویا